RW w cvs

Jacek Sobczak jsobczak w op.pl
Sob, 6 Wrz 2003, 21:51:25 CEST

On 2003.09.06 21:07, Tomasz Pala wrote:

> Potrafi. Potrafi też wycinać sygnatury ze zrypanym delimiterem. Co
> nie
> zmienia faktu, że są złe i takie workaroudy prowadzą do false
> positives.

Możliwe i tak nie rozumiem o czym mówisz.

> na

> Ta dyskusja dobitnie pokazała, że nie ma sensu z Tobą dyskutować,
> gdyż
> poza brakiem kompetencji (zarówno doświadczenia jak i zasad tworzenia
> dystrybucji) nie potrafisz korzystać z archiwum.

No, no - co ty powiesz. Co do tworzenia dystrybucji to jeszcze nigdy
nie zabrałem głosu - więc jak oceniłeś moje kompetencje w tej kwestii.
Zresztą wszystko mi jedno co na ten temat sądzisz, bo żadnej
dystrybucji nie mam zamiaru tworzyć.

Ja natomiast mogę stwierdzić, że z Twojego wielkiego krzyku na temat
wewnętrznych bibliotek w X
(http://lists.pld-linux.org/index.cgi?19:sss:45389:200308:fkdihgfplcajhldgiacf)
nie pozostał dzisiaj nawet smród w SPEC-u. Wniosek dla mnie jeden - tak
bardzo Cię frapuje kto jakim programem wysyła pocztę i czy dołącza dwie
kreseczki i spację, czy też nie dołącza, że momentami nie za bardzo
wiesz co jest robione w głównych pakietach. Co zresztą nie przeszkadza
Ci w autorytatywnym wypowiadaniu się na ich temat.

W posługiwaniu się archiwum jesteś zapewne mistrzem, co musiało Ci
przyjść z łatwością, bo chyba tylko kopulacja jest prostsza.

Baw się dobrze
Jacek