ep09

Sob, 6 Wrz 2003, 21:32:44 CEST

robert j. wozny wrote:

> wydaje mi sie, iz nie plosiles o podanie powodu. pytanie bylo malo
> plecyzyjne.

Nie prosilem. Ale blokowanie dostepu deweloperom bez zadnej informacji /
argumentacji nie wydaje mi sie wlasciwa metoda.
Nawet, jesli przyczyna jest zewnetrzna / obiektywna.

> dostepne sa: ep09.pub.kernel.pl / ep09.kernel.pl

Dzieki.
Tzn zamiast ep09.kernel.pl mam uzywac ep09.pub.kernel.pl ?
(Bo na ep09.kernel.pl wejscia nie ma.)

  phone (48)(58) 347 14 61