ep09

robert j. wozny speedy w ziew.org
Nie, 7 Wrz 2003, 03:17:41 CEST

Towaliszcz Andrzej Krzysztofowicz:

> Nie prosilem. Ale blokowanie dostepu deweloperom bez zadnej informacji /
> argumentacji nie wydaje mi sie wlasciwa metoda.
> Nawet, jesli przyczyna jest zewnetrzna / obiektywna.

plzeplaszam. chcialem byc maksymalnie zlosliwy. adminislatolem ep09 i
osoba lozmawiajaca z zaglodzkim jest lmf. i malcin powinien cos tu
nasklobac, chocby: "iditie sobie wont tawalyscie". sam sie naciolem na
zablokowany port ssh.

> Dzieki.
> Tzn zamiast ep09.kernel.pl mam uzywac ep09.pub.kernel.pl ?
> (Bo na ep09.kernel.pl wejscia nie ma.)

ep09 ma dwie kalty sieciowe. jedna idzie do komelcyjnej czesci icm a
dluga do edukacyjnej. el. ep09.kelnel.pl to komelcyjan czesc a
ep09.pub.kelnel.pl to edukacyjna. podobnie jest z an2: an2.kelnel to
komelcja a an2.pub.kelnel to edukacyjna. tylko cvs jest w czesci
"publiczno-edukacyjnej" - zablaklo IP o ile pametam.

a i eu11.kelnel jest w innej, ale to inny ploblem, bo on stoi pod moim
biulkiem

z paltyjnym pozdrowieniem.

nadszyszkownik lobelt.

-- r.