SPECS: namazu.spec (HEAD)

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Nie, 7 Wrz 2003, 09:19:37 CEST

Dnia nie 7. września 2003 01:46, Jakub Bogusz napisał:
> Spokojnie - w dobrym zwyczaju jest robiąc pakiet dorobić także wszystkie
> pakiety używane przez niego opcjonalnie :)
To już jest zrobione.
> Ale nie dopisywać ich do wymagań.
To po co je robić? ;) (i jeszcze mam u siebie zrobione "drugie" wersje dla Ra)
A tak serio i z ciekawości, to jak powinno to wyglądać, tzn. czy w distro
(iso, binarne rpm na ftp) ma być pakiet okrojony? (za www.distrowatch.com:
PLD nie wspiera języków azjatyckich).  Andrzej mówił coś o metapakietach - co
to?
Odinstalowałem "japońszczyznę", zbudowałem (Ra) bez niej (configure wykryło
brak "jap.") i z _noautoreq, zainstalowałem i ...
mknmz --help
[...]
  -c, --use-chasen         use ChaSen for analyzing Japanese.
  -k, --use-kakasi         use KAKASI for analyzing Japanese.
  -m, --use-chasen-noun    use ChaSen for extracting only nouns.
[...]
??? - a jak się teraz zachowa program, ktoś się użyje tych opcji?

pozdrawiam,
Tomek

--
Tomasz Wittner