SPECS: namazu.spec (HEAD)

Nie, 7 Wrz 2003, 12:08:07 CEST

Tomasz Wittner wrote:
> To już jest zrobione.
> To po co je robić? ;) (i jeszcze mam u siebie zrobione "drugie" wersje dla Ra)
> A tak serio i z ciekawości, to jak powinno to wyglądać, tzn. czy w distro
> (iso, binarne rpm na ftp) ma być pakiet okrojony? (za www.distrowatch.com:
> PLD nie wspiera języków azjatyckich).  Andrzej mówił coś o metapakietach - co
> to?
slabo wspiera.
Np. japonskiej konsoli nie mamy.
Chyba, ze ktos zgwalci jakiegos skosnookiego do wspolpracy ... ?

metapakiety:
w kilku pakietach dajesz:
Provides:	nazwa-metapakietu

A w twoim programie:
Requires:	nazwa-metapakietu

Wystarczy wtedy zainstalowac ktorykolwiek z wymaganych, zeby poszlo.
Ale trzeba dla nich wylaczyc automatyke tworzenia zaleznosci: poprzez
_noautoreq.

> Odinstalowałem "japońszczyznę", zbudowałem (Ra) bez niej (configure wykryło
> brak "jap.") i z _noautoreq, zainstalowałem i ...
> mknmz --help
> [...]
>   -c, --use-chasen         use ChaSen for analyzing Japanese.
>   -k, --use-kakasi         use KAKASI for analyzing Japanese.
>   -m, --use-chasen-noun    use ChaSen for extracting only nouns.
> [...]
> ??? - a jak się teraz zachowa program, ktoś się użyje tych opcji?

Zgaduje: jest to program w Perlu i zglosi brak odpowiedniego modulu (poda
nazwe) w @INC ?

  phone (48)(58) 347 14 61