SPECS: namazu.spec (HEAD)

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Nie, 7 Wrz 2003, 23:29:41 CEST

Tomasz Wittner <lists w mmt.pl> [04-09-2003 23:24]:
> Dnia czw 4. września 2003 17:24, Radoslaw Zielinski napisał:
[...]
> Wychodziłem z założenia, że pakiet w dystrybucji to powinien spełniać
> oczekiwania jak najszerszego grona odbiorców, a nie tylko moje i z
[...]

Kwestia założeń.  Owszem, robimy pakiety z maksymalną funkcjonalnością,
ale nadmiarowych Requires samych w sobie (tzn. nie wynikających np. z
bibliotek, z którymi została zlinkowana binarka) zazwyczaj staramy się
unikać -- jeśli ktoś chce mieć coś, co dało się wydzielić, to kosztuje
to tylko dodatkowe 'rpm -i'.

[...]
> to Róbcie Panowie, z tym co checie i jak chcecie, byle nie przestało działać -
> przyrzekam nie dorabiać więcej specy z japońszczyzną i pakować ich do BR/R
> namazu bo i tak już więcej się tam włożyć nie da i nie usuwać _noautoreq -
> przepraszam, potraktowałem to jako rozwiązanie tymczasowe, a nie docelowe. A
> jakby miało przypadkiem działać szybciej i żreć mniej pamięci bez
> "japońszczyzny", to podpisuję się za jej wykopaniem obiema nogami, ale sam
> raczej już nic nie będę zmieniał w zależnościach. Nie zapomnijcie też np.: o
[...]

O nie, to tak nie działa.  Jeśli zostałeś przekonany, to cofnij, jeśli
nie, to przynajmniej wymyśl jakąś (nie musi być zaraz super składna)
teorię i głoś ją stanowczym tonem... ;-)

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]