Pierwszy .spec

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Pon, 8 Wrz 2003, 17:24:03 CEST

Dnia pon 8. września 2003 13:20, Paweł Gołaszewski napisał:

> Oczywiście, że nie - o czym zresztą autora pakietu uświadomiłem :)
>
> Chyba, że paczka jest wymagana w konkretnej wersji, wtedy ręcznych wpisów
> nie unikniesz.
Za to nie wiem, jak z Buildrequires. Próbuje właśnie sobie postawić w chroocie
coś a'la builder, raczej nestowy. Wymyśliłem sobie, że w czymś takim mógłbym
to wyłapywać (pewnie nie ja pierwszy ;) ). Nie wiem jednak, jak zapewnić jak
najskromniejsze środowisko (statyczne wersje potrzebnych programów, żeby nie
było shared lib.?. A jeżeli tak, to jak je zrobić?), a następnie jak je
utrzymać. O automatyce (doinstalowanie a potem czyszczenie z BR) nawet nie
myślę. A może to się zupełnie inaczej robi? Przy moim pojęciu i bez
możliwości sprawdzenia to tylko mogę coś sknocić.

pzdr.,
Tomek
--
Tomasz Wittner