Pierwszy .spec

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pon, 8 Wrz 2003, 17:47:31 CEST

On Mon, Sep 08, 2003 at 05:24:03PM +0200, Tomasz Wittner wrote:

> Za to nie wiem, jak z Buildrequires. Próbuje właśnie sobie postawić w chroocie
> coś a'la builder, raczej nestowy. Wymyśliłem sobie, że w czymś takim mógłbym
> to wyłapywać (pewnie nie ja pierwszy ;) ). Nie wiem jednak, jak zapewnić jak
> najskromniejsze środowisko (statyczne wersje potrzebnych programów, żeby nie
> było shared lib.?. A jeżeli tak, to jak je zrobić?),

To nie ma sensu. Jeśli nie ma -devel to w 90% przypadków i tak się
wywali (jeśli powinno).

> a następnie jak je
> utrzymać. O automatyce (doinstalowanie a potem czyszczenie z BR) nawet nie
> myślę. A może to się zupełnie inaczej robi? Przy moim pojęciu i bez
> możliwości sprawdzenia to tylko mogę coś sknocić.

Kawałki są w pld-builder.new/. Ale musiałbyś to sam składać, bo ja nie
mam czasu.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: When in doubt, use brute force. -- Ken Thompson : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h