Konto RW

likon likon_pc w o2.pl
Śro, 10 Wrz 2003, 08:27:13 CEST

Witam

Chcialbym dostac konto RW na cvsie, bo ostatnio czasami cos tam porobie
i nie mam jak to wrzucic, musze sie prosic roznych osob, a one jak to
zazwyczaj bywa chca mnie miec z glowy ;) Wiec kazano mi tutaj prosic o
konto RW. Podobno trzeba miec  poparcie kilku osob wiec czy ktos moglby
mnie poprzec???
A tak btw. niech ktos wrzuci tego speca do openboxa...

Pozdo
Likon