Konto RW

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Śro, 10 Wrz 2003, 11:44:37 CEST

On Wed, 10 Sep 2003, likon wrote:
> Chcialbym dostac konto RW na cvsie, bo ostatnio czasami cos tam porobie
> i nie mam jak to wrzucic, musze sie prosic roznych osob, a one jak to
> zazwyczaj bywa chca mnie miec z glowy ;) Wiec kazano mi tutaj prosic o
> konto RW. Podobno trzeba miec poparcie kilku osob wiec czy ktos moglby
> mnie poprzec??? A tak btw. niech ktos wrzuci tego speca do openboxa...

Generalnie wygląda to w ten sposób, że na RW musisz sobie "zapracować" :)
Podsyłasz poprawki tutaj i jeżeli kilka osób stwierdzi, że twoje zmiany są
porządne... lub zmęczą się aplikowaniem twoich zmian - zostaniesz
poproszony o podesłanie skrótu hasła :)

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...