pflogsumm.spec

Adam Nowotny lists w domelu.net
Wto, 9 Wrz 2003, 12:38:23 CEST

W liście datowanym 9 września 2003 (11:45:16) można przeczytać:

[..]
> w.w. zbędne, a w przypadku HEAD pakiet perl nie zawiera binarki perla więc i
> trochę błędne - thnx to Radek.
[..]
> rpm-perlprov wykrywa to sam - być może nie potrzeba dublować.

Ano wykrywa, a ztcw %include /usr/lib/rpm/macros.perl dodaje R: ..

R: Perl nie wpisywałem, nic nie dublowałem, wysłałem speca z samym:
%include        /usr/lib/rpm/macros.perl
BuildRequires:  rpm-perlprov

W ogóle żadnego R: nie wpisywałem (pierw zrobiłem tak jak Ty piszesz, ale
blues powiedział żeby wywalić R:, zostawić samo RB: i dodać %include..
czyją radą mam się w końcu sugerować? :>)

> za to coś chyba nie jest wykrywane - "na rozum" można dodać:
> Requires:   crondaemon #może trzeba dodać BuildRequires: rpm-brainprov ;)))

A czemu np. logsentry.spec, rdate.spec - programy które używają crona
nie mają R: crondaemon? Przy okazji - dodam "R: mailx".

> czyli Requires: rc-scripts

Czemu? Idąc tym tropem można naprawdę dużo R: dodać. :>

--
pozdrawiam,
 domelu<at>domelu.net | http://domelu.net/