pflogsumm.spec

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 9 Wrz 2003, 13:49:14 CEST

On Tue, Sep 09, 2003 at 11:37:02AM +0200, Tomasz Wittner wrote:

> Requires:   perl >= 5.6.1
> Requires:   perl-modules >= 5.6.1
> Requires:   perl-Date-Calc >= 5.3
              ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> w.w. zbędne, a w przypadku HEAD pakiet perl nie zawiera binarki perla więc i
> trochę błędne - thnx to Radek.
> [...]
> Requires: perl >= 5.6.1 perl-modules >= 5.6.1 perl-Date-Calc >= 5.3

To jest z listy Requires...

> /bin/sh
> perl perl-Date-Calc perl(Date::Calc) perl(Getopt::Long) perl(locale)
       ^^^^^^^^^^^^^^ ^^^^^^^^^^^^^^^^
> perl-modules perl(strict) perl(vars) /usr/bin/perl

... a to automatycznie generowane

> rpm-perlprov wykrywa to sam - być może nie potrzeba dublować.

Ale bez wersji.
Jeśli jest rzeczywiście wymagany moduł w wersji >= ileś, a perlprov
tego nie wykrywa (perlprov może wykryć wersję, jeśli jest podana przy
require w *.pm, ale nie zagląda do PREREQ w Makefile.PL), to jednak
należy zależność z podaną wersją dopisać do listy.

[OT]
> postaram się to przejrzeć, przetestować (2 doby? ;) ) i dodać, chyba, że ktoś
> się będzie szybszy, albo mnie tpsa odetnie do końca - nie mogę się połączyć z
> niczym z poza jej sieci (fajansiarze).

Modem czy coś stałego?
Na modemie w Warszawie raczej nie obserwuję takich efektów - tylko
news.tpi.pl działa nieznośnie wolno...