pflogsumm.spec

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Wto, 9 Wrz 2003, 17:30:31 CEST

Dnia wto 9. września 2003 13:49, Jakub Bogusz napisał:

>               ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

> To jest z listy Requires...
* podanej "explitice" - tak, zauważyłem to już wcześniej ;) , mimo swojej
ślepoty ... :-(

>        ^^^^^^^^^^^^^^ ^^^^^^^^^^^^^^^^

> ... a to automatycznie generowane

 -->*
> Ale bez wersji.
i w większości wypadków powinno chyba wystarczyć.

> Jeśli jest rzeczywiście wymagany moduł w wersji >= ileś, a perlprov
> tego nie wykrywa (perlprov może wykryć wersję, jeśli jest podana przy
> require w *.pm, ale nie zagląda do PREREQ w Makefile.PL), to jednak
> należy zależność z podaną wersją dopisać do listy.
A to już wyższa szkoła jazdy - zostawiam mądrzejszym.

> [OT]

A tam, zainstalowałem na serwerze (produkcyjnym), poprawiłem ręcznie skrypty i
działa. To co puściłem do cvs poprawiałem osobno, więc może być jakieś małe
oops... . Program chyba od dawna znany - b. łade logi.
> Modem czy coś stałego?
modem dial-up. Wziąłem neo+ w promocji - podejrzewam, że może im się przytkało
przez nią - z 2 zeta testowanie 30 dni i można zwrócić w tym czasie
zrezygnować + abonament 150PLN - chyba za dużo osób się skusiło i są
problemy. Ale u mnie lampa adsl się nie świeci (trzeba czekać 3 a może 10
dni).
> Na modemie w Warszawie raczej nie obserwuję takich efektów - tylko
> news.tpi.pl działa nieznośnie wolno...
własnie na dial-dupie od kilku dni z przerwami nie mam googli - patrz Re: fuck
adamg - tam są posłane do info w xl.wp.pl traceroute. do news.tpi.pl chodzi
ping, ale się nie ściąga - chciałem zobaczyć, czy nie ma tam jakiś
komunikatów - zadzwoniłem potem do callcenter (mam pakiet 30h) - najpierw
facet mi wmawiał, że to u mnie coś nie tak i że to nie ich wina, potem się,
przyciśnięty zeznał, że klienci się skarżą i poprosił o trace... . W dawnej
robocie mam dostęp do pudeł z PLD - tam jest łącze Netii i jest dostęp do
cywilizowanego świata - postawiłem wwwoffleda i a swojego w domu
przekierowałem na tamtego jako na proxy - tyle, że straciłem przedtem kupę
czasu i impulsów, a ja szukałem winy u siebie itd, itp - tepsiarze
fajansiarze - Hasło Dnia. Ech.

Pozdrawiam,
Tomek

--