pflogsumm.spec

Adam Nowotny lists w domelu.net
Śro, 10 Wrz 2003, 03:28:11 CEST

W liście datowanym 9 września 2003 (15:44:48) można przeczytać:

[ciach]
> ale może ten jest mniej zdolny ;) Ja bym nie dawał - to cron ma opcję
> wysyłania listów i to on ma/potrzebuje mailera.

pflogsumm do wysyłanie maili używa /usr/sbin/sendmail

[domelu w toster][03:18:09](~)$ rpm -qf /usr/sbin/sendmail
postfix-1.1.13-1

Wydaję mi się, ze to "smtpdaemon" jednak. ,)
Przykłady innych programów wysyłających maile i używających crona:

logsentry.spec:
Requires: mailx
[brak R: crondaemon]

logwatch.spec
Requires: smtpdaemon
[brak R: crondaemon]

Twoje dodanie "R: crondaemon" do pflogsumm.spec jest błędne, czy
odwrotnie - w tych dwóch brakuje? 8]

> IHMO temu, że kazałeś konfigurację włożyć do /etc/sysconfig/pflogsumm
> rpm -qf /etc/sysconfig/
> rc-scripts-0.3.1-11
[ciach]

Znów przykład - rdate.spec. Używa /etc/sysconfig/*, a nie ma "R:
rc-scripts". Powinno mu się dodać?

--
pozdrawiam,
 domelu<at>domelu.net | http://domelu.net/