Plan prac nad Ac - Apel

Maciej Świniarski (luzik) luzik w ds.pg.gda.pl
Śro, 10 Wrz 2003, 22:13:07 CEST

Dnia Wed, 10 Sep 2003 19:43:37 +0200
Mariusz Mazur <mmazur w kernel.pl> napisał:

> Kiedyś, gdy Ac nie było na horyzoncie, Ra coś niedomagało, a
> deweloperzy się zaczęli wkurzać, że nie mają gdzie budować pakietów,
> usłyszałem, że PLD było lubiane, bo było w miarę stabilne i w miarę
> aktualne. I uważam, że w tym zdaniu kryje się właściwy sposób
> tworzenia dystrybucji przy takich zasobach ludzkich, jakimi
> dysponujemy.

A mi sie marzy aby PLD dodatkowo bylo bardziej przyjazne mniej
zaawansowanym uzytkownikom,a przynajmiej by bylo takim zaraz po
instalacji.
Wsrod developerow jest wielu [takich jak ja] mniej zaawansowanych przy
grzebaniu w gcc, glibc czy jajku. Byloby fajnie gdyby tacy developerzy
pomogli przy np.
- Skompletowaniu grup pakietow dla workstacji np. grupa KDE powinna
	zawierac: ble, ble, ble

- Modyfikacji defaultowych plikow *rc niektorych aplikacji aby przy
pierwszym uruchomieniu nadawaly sie do uzytku i byly cool by PLD np.
nazwy naszych termow niech nazywaja sie PLD Terminal czy wathever.

- Niech skrypty startowe X'ow w razie braku ~/.gtkrc wrzucaly nam
odpowiedni.

- Defaultowe configi do czegokolwiek niech dzialaja bez modyfikacji np.
obecne konfigi grub'a sa do bani.

- Przydaloby sie do wszystkich paczek ktore w %post grzebia w konfigach
apache dorobic support dla apache2

- Zdaje sie ze liczba grafik z PLD jest coraz wieksza, niech bociany
stana sie wszedzie

- i wiele innych waszych pomyslow

Mam nadzieje ze osoby ktorym brak doswiadczenia w stabilizacji
dystrybucji pomoga w ksztaltowaniu pierwszych odczuc urzytkownika po
instalacji PLD.
Niech niedoswiadczeni urzytkownicy linuxa wybieraja PLD i przywiazuja
sie do niego.

--
Czcijmy wielkiego Tux'a...
...luzik