Plan prac nad Ac - Apel

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Śro, 10 Wrz 2003, 22:28:53 CEST

On Wed, Sep 10, 2003 at 10:13:07PM +0200, Maciej Świniarski wrote:
> nazwy naszych termow niech nazywaja sie PLD Terminal czy wathever.
KDE -> PLD Desktop Environment
pine -> PLD Internet News & E-mail
galeon -> PLD Web Browser
Kul.

> - Niech skrypty startowe X'ow w razie braku ~/.gtkrc wrzucaly nam
> odpowiedni.
Po chuj? Plik ~/.gtkrc nie jest niezbędny.

> - Defaultowe configi do czegokolwiek niech dzialaja bez modyfikacji np.
> obecne konfigi grub'a sa do bani.
LOL.

> - Przydaloby sie do wszystkich paczek ktore w %post grzebia w konfigach
> apache dorobic support dla apache2
A tu się tak dla odmiany zgadzam. Ale pewnie nie zrozumiałem o co
chodzi.

> - Zdaje sie ze liczba grafik z PLD jest coraz wieksza, niech bociany
> stana sie wszedzie
Boże, nie!!!

> - i wiele innych waszych pomyslow
>
> Mam nadzieje ze osoby ktorym brak doswiadczenia w stabilizacji
> dystrybucji pomoga w ksztaltowaniu pierwszych odczuc urzytkownika po
Polecam vim-ispell :-P

> instalacji PLD.
> Niech niedoswiadczeni urzytkownicy linuxa wybieraja PLD i przywiazuja
Naprawdę go polecam.

> sie do niego.
Tak szczerze, to niech luserzy spier.... tylko zawracają dupę.
--
--= Michal Kochanowicz =--==--==BOFH==--==--= michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--