Plan prac nad Ac - Apel

Maciej Świniarski (luzik) luzik w ds.pg.gda.pl
Śro, 10 Wrz 2003, 22:50:51 CEST

Dnia Wed, 10 Sep 2003 22:28:53 +0200
Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> napisał:

> KDE -> PLD Desktop Environment
> pine -> PLD Internet News & E-mail
> galeon -> PLD Web Browser
> Kul.

No bez przesady .... pisalem dla przykladu o terminalach. Ile roznych
termow na raz masz pootwieranych [xterm, aterm, Eterm] ??? pozatym to
byl tylko przyklad.

> Po chuj? Plik ~/.gtkrc nie jest niezbędny.

Bo przy uzywaniu pl_PL sa krzaki.

> A tu się tak dla odmiany zgadzam. Ale pewnie nie zrozumiałem o co
> chodzi.

sprawdz php.spec

> Tak szczerze, to niech luserzy spier.... tylko zawracają dupę.

I wlasnie podejsciem do tej sprawy sie różnimy

--
Czcijmy wielkiego Tux'a...
...luzik