Plan prac nad Ac - Apel

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 11 Wrz 2003, 10:49:33 CEST

On Wed, Sep 10, 2003 at 22:50:51 +0200, Maciej Świniarski wrote:

> Bo przy uzywaniu pl_PL sa krzaki.

Używasz starego KDE. Właśnie chciałem mkochano odpisać, że jest
potrzebny przy nim, gdyż ze zmiennej GTK_RC_FILES usuwa ono ścieżkę do
/usr/share/gtk/gtkrc.LANG i trzeba sobie zrobić symlinka, żeby działało,
ale sprawdziłem jeszcze raz i okazało się, że obecne KDE grzecznie
ustawia ją jak trzeba. Zatem nie jest potrzebny, napraw sobie
konfigurację.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>                                     USA sux
http://www.pld-linux.org/Members/gotar/     http://vfmg.sourceforge.net/