Plan prac nad Ac - Apel

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Sob, 13 Wrz 2003, 16:39:01 CEST

On Wed, 10 Sep 2003, Maciej [ISO-8859-2] Świniarski wrote:
> A mi sie marzy aby PLD dodatkowo bylo bardziej przyjazne mniej
> zaawansowanym uzytkownikom,a przynajmiej by bylo takim zaraz po
> instalacji.

Ależ proszę bardzo.

Wręcz aktualnie potrzebuję ludzi, do pomocy przy przygotowaniu instalatora
dla 1.1 :)

> Wsrod developerow jest wielu [takich jak ja] mniej zaawansowanych przy
> grzebaniu w gcc, glibc czy jajku. Byloby fajnie gdyby tacy developerzy
> pomogli przy np.
> - Skompletowaniu grup pakietow dla workstacji np. grupa KDE powinna
> 	zawierac: ble, ble, ble

extra - moduł bootdisk w cvs czeka. Tam są listy dla instalatora, które
należy przejrzeć, poprawić...
Jest trochę tłumaczeń do dorobienia...

Prosiłem o to jakiś czas temu na liście i jakoś nie było chętnych.

> - Modyfikacji defaultowych plikow *rc niektorych aplikacji aby przy
>   pierwszym uruchomieniu nadawaly sie do uzytku i byly cool by PLD

just do it :)
byle z głową.

> np. nazwy naszych termow niech nazywaja sie PLD Terminal czy wathever.

hhhmmm?
To chyba średni pomysł... albo nie rozumiem o co chodzi dokładnie...

> - Niech skrypty startowe X'ow w razie braku ~/.gtkrc wrzucaly nam
>   odpowiedni.

śliska sprawa. Nie masz pojęcia raczej jakie powinno być.

Chyba, że zrobisz to na podstawie locale...

> - Defaultowe configi do czegokolwiek niech dzialaja bez modyfikacji np.
>   obecne konfigi grub'a sa do bani.

fix it :)

> - Przydaloby sie do wszystkich paczek ktore w %post grzebia w konfigach
>   apache dorobic support dla apache2

nooo - przydałoby się :)

> - Zdaje sie ze liczba grafik z PLD jest coraz wieksza, niech bociany
>   stana sie wszedzie

jak najbardziej.

Jakiś czas temu rzuciłem pomysł, żeby każdy WM przychodził standardowo z
tematem PLD. Potrzebni są do tego ludzie o pewnych uzdolnieniach
graficznych i zmyśle estetycznym... i "odrobiną" czasu.

Przykładowo - do super(karamby) przydałby się modulik z newsami z
pld-linux.org. Oraz sidebar do mozilli...

> - i wiele innych waszych pomyslow

Pomysły to nie jest naprawdę problem w tym zakresie. Kłopotem są ludzie,
którzy się tym zajmą... i czas.

> Mam nadzieje ze osoby ktorym brak doswiadczenia w stabilizacji
> dystrybucji pomoga w ksztaltowaniu pierwszych odczuc urzytkownika po
> instalacji PLD.

Do roboty! ;)

> Niech niedoswiadczeni urzytkownicy linuxa wybieraja PLD i przywiazuja
> sie do niego.

Nie wiem czy powinniśmy tego tak bardzo chcieć... chyba, że to będą
użytkowniczki ;)))

P.S.: do tfórcy wątku o tytule "PLD rdzewieje" - to się właśnie nazywa
konstruktywna krytyka...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...