namazu.spec (HEAD)

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Pią, 12 Wrz 2003, 04:28:27 CEST

Tomasz Wittner <lists w mmt.pl> [08-09-2003 05:02]:
> Chyba już wiem dlaczego - pakiet perl-5.8.0 zawiera niemal tylko katalogi -
> inny podział na pakiety, inne znaczenie niż w Ra.

Już nie zawiera katalogów:

$ rpm -ql perl
/usr/share/doc/perl-5.8.1
/usr/share/doc/perl-5.8.1/AUTHORS.gz
/usr/share/doc/perl-5.8.1/README.cn.gz
/usr/share/doc/perl-5.8.1/README.gz
/usr/share/doc/perl-5.8.1/README.jp.gz
/usr/share/doc/perl-5.8.1/README.ko.gz
/usr/share/doc/perl-5.8.1/README.tw.gz

(to samo przy 5.8.0 na HEAD).  (BTW, te README.??.gz są do wywalenia,
ale nie mam kiedy.)

[...]
> <truizmy i inne głopoty>
> W "instrukcji instalowania programu" jest perl-5.004. Ale z tego co napisałeś,
> wynika, że pod uwagę trzeba brać wymogi (linii) dystrybucji (vide inny
> podział na pakiety). Szkoda, że nie da się "oblecieć" jednym "brancho-specem"
> Ra i (pre)Ac. Myślałem o czymś takim, żeby brać dane z /etc/pld-release (b.
> zaawansowane od --with ra) do speca i jakieś if tam, gdzie występują różnice
> (nie wiem, czy składnia speca pozwala na to, poległem przy próbach w

Powinno się dać; hint: %(polecenie powłoki) to odpowiednik ``...

> preambule - może dałoby się to robić ogólnych makrach, a nie bezpośrednio
> w  specach). Ale skoro nikt mądrzejszy tego nie zrobił, to musi być tego
> przyczyna.

...ale to strasznie brzydkie.  Zawartość /etc/pld-release może mieć się
nijak do wersji perla (a właściwie do jego konfiguracji).

> </truizmy i inne głopoty>

Wybacz, ale to się przez "u" pisze.

[...]

--