PLD rdzewieje [bylo: Plan prac nad AC]

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 12 Wrz 2003, 07:43:57 CEST

On Fri, Sep 12, 2003 at 06:27:42 +0200, Maciej Górnicki wrote:

> Michal Kochanowicz :   Tak szczerze, to niech luserzy spier.... tylko zawracają dupę.
> Maciej Świniarski:         I wlasnie podejsciem do tej sprawy sie różnimy
>
>   Jestem zwyklym userem PLD

To widać po niezawiniętych wierszach.

> i w pelni popieram tu Luzika.

A ja w pełni popieram ideę closed subscription dla tej listy, bo jesteś
kolejnym, który tu ŚMIECI. Czytnik sobie skonfiguruj.

> Czy to ma byc dystrybucja robiona przez adminow dla adminow?

A co, dla kogoś mamy robić?

> IDEE.... Bardzo szanuje Wasza prace i cale PLD bo to kawal dobrej
> roboty, ale ta dystrybucja bardzo potrzebuje swiezej nieskarzonej krwi
> zeby przegonic smrod stechlizny jaki sie za nia wlecze

Na razie owa 'świeża krew' pokazuje, że ma problemy z rozumieniem tekstu
pisanego.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>                                     USA sux
http://www.pld-linux.org/Members/gotar/     http://vfmg.sourceforge.net/