PLD rdzewieje [bylo: Plan prac nad AC]

Rafal Cygnarowski zswi w pers.pl
Pią, 12 Wrz 2003, 08:31:08 CEST

W liście z pią, 12-09-2003, godz. 07:43, Tomasz Pala pisze:

> To widać po niezawiniętych wierszach.

> A ja w pełni popieram ideę closed subscription dla tej listy, bo jesteś
> kolejnym, który tu ŚMIECI. Czytnik sobie skonfiguruj.

> A co, dla kogoś mamy robić?

> Na razie owa 'świeża krew' pokazuje, że ma problemy z rozumieniem tekstu
> pisanego.

ekhm... Tomaszu... cos mi sie zdaje, ze sobie tego maila zabrales do
siebie :) Nie unos sie i nie obrazaj, bo on MA racje. Distro jest
dla "wybrancow". Nie ma zespolu, ktory skoncentrowalby sie na aspektach
userfriendly dystrybucji. Aktulany model rozwoju PLD jest sztywny i
glownie polega na lataniu dziur i aktualizacji pakietow. Pakiety z
reguly mamy zrobione super, ale cala otoczka jest po prostu do bani!
Nawet ja (zapalony PLD-owiec), gdy ide do kogos kto chcialby zobaczyc
jak wyglada linux, to pokazuje mu PLD, ale jak juz chce miec
zainstalowane distro, to instaluje mu rh lub mandarynke, bo PLD wymaga
od usera znacznie wiekszej wiedzy. Brak nam dobrych konfiguratorow,
wizardow i innych pierdol, na ktore admin kicha, bo lepiej nam jest
otworzyc w vi plik konfiguracyjny i wpisac odpowiednie wartosci - tak
jestesmy nauczeniu i tak dzialamy szybciej. Niestety - my jestesmy w
mniejszosci i w ostatecznosci to luser moze zadecydowac czy nasze distro
bedzie sie rozpowszechniac, a moze nawet istniec.

pozdrowka,
pascalek
--
Rafal Cygnarowski