namazu.spec (HEAD)

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 12 Wrz 2003, 19:51:44 CEST

On Fri, 12 Sep 2003, Tomasz Wittner wrote:

> Panowie Ra Release Managerowie - pokornie proszę, ustalcie to między
> sobą - na razie posłuchałem się Andrzeja i poszło na RA-branch - ew. jak
> mam robić dalej.

Ale Andrzej nie powiedział ci nic złego.
A ja się głośno zastanawiam tylko gdzie można przygotowywać większe rzeczy
dla RA. Bo na przykład nie wyobrażam sobie przygotowania w takim trybie
jak podał ankry całego KDE....

> PS. już się krępuję wysyłać kolejne pytania na listę - mało wnosze -
> dużo pytam.

Pytać to dobra cecha. Gorzej jakbyś nie pytał i robił głupoty.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...