namazu.spec (HEAD)

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Pią, 12 Wrz 2003, 20:16:46 CEST

Dnia pią 12. września 2003 19:51, Paweł Gołaszewski napisał:
> On Fri, 12 Sep 2003, Tomasz Wittner wrote:
> Ale Andrzej nie powiedział ci nic złego.
> A ja się głośno zastanawiam tylko gdzie można przygotowywać większe rzeczy
> dla RA. Bo na przykład nie wyobrażam sobie przygotowania w takim trybie
> jak podał ankry całego KDE....
I ja namazu tak zrobię, bo już kolejne wątpliwości zasiał (nie znajduję posta)
... . A te BR do namazu o traktuję jako placebo - byle się budowały - i tak
ich działania nikt nie sprawdzi ;-)))

> Pytać to dobra cecha. Gorzej jakbyś nie pytał i robił głupoty.
To mam pytanie - przestraszyłem się, że pojawiły się "zakazane tagi" -
pobiegłem na buildlogs i widzę, że się perl-Text-ChaSen przewrócił, bo nie
było zainstalowane chasen-devel, które jest wpisane w BR. Pytanie brzmi: czy
osoba puszczająca zlecenie czy ja mam otagować RA-branchem chasen.spec
(ogólnie zalezności do tego, do czego się postawiło RA-brancha), skoro wiem,
że buduje się pod Ra (w b. ubogim chroocie). Jakie są przyjęte (może spisane)
ustalenia/zwyczaje z tym związane? (również te z NEST).

PS Buildlogi mają super interface :-)
--
Tomasz Wittner
[ra w asus 18:53 j:0 ~]$ sudo chroot builder-i586/