PLD rdzewieje [bylo: Plan prac nad AC]

Maciej Górnicki gutko w poczta.onet.pl
Sob, 13 Wrz 2003, 01:13:36 CEST

> Zastanów się na przyszłość zanim takie coś zaczniesz ponownie mówić.
> Hint: konstruktywna krytyka/uwagi mile widziane.

krytykujecie mnie za niesformatowane linie i takie pierdoly.
jestem userem (moze troche zielonym jeszcze  ale ciagle sie ucze)
i moze to oklepane powiedzenie ale naprawde nie mam kiedy zacząć
probowac byc developerem bo mam dosyc brania sie za bary se swoimi
klopotami. jeszcze raz mowie : chcialem powiedziec to co widze i mysle o
PLD.
Wszyscy jestescie jacys zestresowani i agresywni.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Slowa "po chuj" chyba najlepiej to oddaja.
 Nastawieni na NIE i zacietrzewieni z wyjatkiem chyba 3 osób na grupach
devel
i user , ktore zachowaly zdrowy rozsadek, spokoj  i pomyslaly
trzezwo niezaslepione jakims dzikim pędem.  To malo. Bardzo malo osob wsrod
develpoerow ktore zrozumialo o co mi chodzi.Bardzo bym chcial sie mylic ale
Wasze podejscie raczej odstraszy nowicjuszy, tak jak do tej pory (choc ja
bede staral
sie przekonywac do PLD), i na dluzsza mete nic nie pomoga zajebiscie dobrze
zrobione spece.
Powiecie "luserzy walcie sie" ale z tych luserow kiedys wyrosna admini
ktorzy sie sparzyli na PLD bo uslyszeli "spierniczaj cieniasie"
i beda uzywac innego distro. To jest wyscig szczurow po USERA, to sie nazywa
myslenie i planowanie długofalowe. I to nie jest komercha. Po mojemu to jest
przetrwanie. Zrozumcie to kiedys w koncu ze w swiecie OpenSource chodzi o
IDEE TWORZENIA DLA KOGOS, bo o nic innego nie moze chodzic.

Pozdrawiam wszystkich zainteresowanych,
Maciej Górnicki