PLD rdzewieje [bylo: Plan prac nad AC]

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Sob, 13 Wrz 2003, 01:23:30 CEST

--->[Quoting Maciej Górnicki <gutko w poczta.onet.pl>:]

> jestem userem  (moze troche zielonym jeszcze  ale ciagle sie
> ucze)

Co  zatem  robisz  na  liście   -devel?  Nie  uważasz  w  swej
skromności,  że powinieneś  więcej  się  nauczyć, by  zabierać
głos?

Przedstawiłeś nam  koncert życzeń, zamiast  odrobinę pomyśleć,
że ktoś musi  to wszystko zrobić. A sam nie  dość, że nie masz
wystarczających umiejętności, to jeszcze  na dodatek wcale nie
chcesz pomagać, np. finansując któregoś developera.

Gdy   się  zawinie   wiersze   w  twoim   liście,  i   wyrzuci
przymiotniki, można  byłoby skrócić  go do  zdania: "Chciałbym
być piękny  i bogaty zamiast biedny  i głupi - zróbcie  to dla
mnie."

> Zrozumcie to kiedys w koncu ze w swiecie OpenSource chodzi o
> IDEE TWORZENIA DLA KOGOS, bo o nic innego nie moze chodzic.

No  ja nie  wiem, nie  czuję żadnej  misji robienia  na kogoś,
wszystko robię dla siebie.

-- s+