subversion

Marek Guevara Braun mguevara w acn.waw.pl
Sob, 13 Wrz 2003, 15:05:31 CEST

Michal Kochanowicz wrote:

> To ja mam głupie pytanie: w czym to jest lepsze od CVS?

Trochę napisano o Subversion w wątku "subversion, cvs etc"
zapoczątkowanym przez Michała Moskala 2003-04-10.

Jak dla mnie dla SVN brakuje jeszcze takich narzędzi jak cervisia
z KDE czy TkCVS (a może są ???).

PS. Co do plików binarnych, to ten problem już chyba nie dotyczy PLD,
ale ludzie z Connectivy powoływali się na repozytoria rzędu 100GB.

PS2. Z jeszcze innych ciekawych RCS-ów ostatnio trafiłem na info
o Arch http://gnuarch.org/bin/view które ma być wykorzystane przez
fork XFree86 - Xouvert http://www.xouvert.org/ - podobno "prawie
BitKeeper" ;-) nawet są porównania.

Pozdrawiam.