subversion

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Sob, 13 Wrz 2003, 15:22:31 CEST

On Sat, Sep 13, 2003 at 03:05:31PM +0200, Marek Guevara Braun wrote:

> Trochę napisano o Subversion w wątku "subversion, cvs etc"
> zapoczątkowanym przez Michała Moskala 2003-04-10.
>
> Jak dla mnie dla SVN brakuje jeszcze takich narzędzi jak cervisia
> z KDE czy TkCVS (a może są ???).

Jest RapidSVN, ale nie wiem jak działa. Ze względu na prostotę
koncepcyjną svn szybko powinny się pojawić pluginy, do eclipse już jest.
Podobnie np. viewcvs ma już wersję dla svn.

> PS2. Z jeszcze innych ciekawych RCS-ów ostatnio trafiłem na info
> o Arch http://gnuarch.org/bin/view które ma być wykorzystane przez
> fork XFree86 - Xouvert http://www.xouvert.org/ - podobno "prawie
> BitKeeper" ;-) nawet są porównania.

Arch bardzo się różni od CVS. Pozatym nie jest chyba w takim stopniu
zaawansowania jak subversion (który cały czas bardzo aktywnie się
rozwija).

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: When in doubt, use brute force. -- Ken Thompson : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h