cdpl

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Nie, 14 Wrz 2003, 12:27:43 CEST

On Sun, Sep 14, 2003 at 11:56:53AM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> Dobra - powiedz mi teraz jak mam podzielić sobie pocztę. Tą prostą rzecz
> jedynie chcę...

To zależy co chcesz zrobić z commitami do kilku modułów jednocześnie.
Coś w rodzaju:

:0

:0
cvs-cdpl

Jeśli commit będzie jednocześnie w obu to wpadnie do rc-scripts. Zresztą
chyba wiesz, jak obsługiwać procmaila ;)

Ale to będzie dopiero działać, jak X-SVN-Module dodam (wkrótce).

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: When in doubt, use brute force. -- Ken Thompson : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h