cdpl

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 14 Wrz 2003, 13:25:50 CEST

On Sun, 14 Sep 2003, Michal Moskal wrote:
> To zależy co chcesz zrobić z commitami do kilku modułów jednocześnie.
> Coś w rodzaju:
>
> :0
>
> :0
> cvs-cdpl
>
> Jeśli commit będzie jednocześnie w obu to wpadnie do rc-scripts.

Myślę, że takie commity to żadkość. I teraz i w przyszłości.

Ważniejsza od tego jest możliwość podzielenia poczty przy wysyłaniu - tak
jak jest teraz przy modułach, że wiele ma ustawione zupełnie inne adresy.
Jeżeli to się będzie dało zrobić to i wpis w nagłówku nie będzie żadnym
problemem.

> Zresztą chyba wiesz, jak obsługiwać procmaila ;)

:)))
Wiem, wiem - na swoje potrzeby mam zrobione co trzeba.

> Ale to będzie dopiero działać, jak X-SVN-Module dodam (wkrótce).

ok :)

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...