PLD rdzewieje [bylo: Plan prac nad AC]

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 14 Wrz 2003, 19:05:49 CEST

On Sun, 14 Sep 2003, Rafal Cygnarowski wrote:
> heh... oczywiscie, ze tak. Nie mozna jednak mowic, ze ta krytyka byla
> nie na miejscu. Bardzo dobrze oddala to, jak postrzegane jest PLD.

Krytyka luzika? Jak najbardziej na miejscu i słuszna.
Krytyka tfórcy wątku - już nie bardzo na miejscu.

Hint: konstruktywność...

> Tia. IMVHO to powinna powstac stronka z podprojektami PLD. Nie wiem jak
> bardzo krepuja sie niektore osoby w przystapieniu do grupy developerow,
> ale taki nieformalny podzial (nie przypisywalby jednoznacznie osob do
> konkretnych projekto - kazdy moglby przystapic do kazdego z nich) dalby
> swiezym developerom pojecie o tym, gdzie moga swoje paluchy wepchac.

Fajnie.
Zajmiesz się tym?

> Dodatkowo widze tez tendencje do traktowania niektorych newbee dosc
> ostro.

Czasem, niestety, stresy w pracy, etc. powodują, że na kimś miło jest się
wyżyć. A newbie pasuje jak ulał ;))))))))

> Coz... powiedzie: ktoz by chcial sobie dupe zawracac holota?

To nie w ten sposób. TEAM jest mały, a ktoś musiałby się tym zajmować...

> O ile dobrze pamietam debian ma na to sposob - stworzyli swoisty
> "przedsionek" dla tych, ktorzy chca cos dla debiana zrobic, a ich jakosc
> pracy nie jest jeszcze znana lub wymaga doszlifowania.

Oni mają od cholery ludzi. Na byle głupi i poroniony pomysł znajdą się
ludzie, którzy to zrobią, żeby potem stwierdzić, że to nie ma sensu i
zarzucić. Taka jest podstawowa różnica :(

> Moze u nas znalazloby sie miejsce na taki "przedsionek"? Nowa grupa
> dyskusyjna pld-devel-newbee? Nie wiem jak z repozytorium itd., ale warto
> byloby chyba o tym pomyslec...

Osobne repo i lista nie mają narazie sensu.
Pierwsze stwarza taki problem, że to co zostało w tym dla newbie zrobione
musi zostać przeniesione. Czyli żaden zysk z takiego czegoś.
Drugie... po prostu niepotrzebnie tych newbie izoluje...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...