subversion

Pon, 15 Wrz 2003, 11:17:50 CEST

Tomasz Trojanowski wrote:

> A to chyba zaleta, a nie wada.

Wada.

To samo mozesz miec w CVS.
A w SVN nie mozesz latwo (bez zatrzymywania) "odchudzic" repo z rzeczy
niepotrzebnych. Gdyby mozna bylo takie rzeczy wyrzucac do osobnej,
niezaleznej bazy - to co innego.

Trzeba by policzyc, czy i kiedy ta wada moze stac sie krytyczna.
(ale pewnie nigdy, albo niepredka, jesli nie trzymamy tarballi).

A co jesli ktos "przez pomylke" powrzuca tarballe do repo ?
Jemu zabierzesz r/w a co z baza ? Jak to "cofniesz" ?

  phone (48)(58) 347 14 61