subversion

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Pon, 15 Wrz 2003, 11:22:00 CEST

On Mon, 15 Sep 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Wada.
>
> To samo mozesz miec w CVS.
> A w SVN nie mozesz latwo (bez zatrzymywania) "odchudzic" repo z rzeczy
> niepotrzebnych. Gdyby mozna bylo takie rzeczy wyrzucac do osobnej,
> niezaleznej bazy - to co innego.
>
> Trzeba by policzyc, czy i kiedy ta wada moze stac sie krytyczna.
> (ale pewnie nigdy, albo niepredka, jesli nie trzymamy tarballi).
>
> A co jesli ktos "przez pomylke" powrzuca tarballe do repo ?
> Jemu zabierzesz r/w a co z baza ? Jak to "cofniesz" ?

Hmm, no tak. Myśle że można by to rozwiązać przez odpowiednie
oskryptowanie hooks/pre-commit.tmpl, ale mogę się mylić. Malekith?

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)