joinpasswd (Re: SPECS: setup.spec (HEAD))

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Wto, 16 Wrz 2003, 21:45:08 CEST

On Tue, 16 Sep 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Wyglada na to, ze powinna byc inna wersja pakietu do instalacji od zera,
> a inna do upgrejdu...
>
> W pierwszej o ile rozumiem joingroup nie jest potrzebny. Druga nie
> powinna miec problemow z wykonaniem skryptow. Upgrade systemow
> zawierajacych tylko SysVinit, FHS i glibc bylby niewspierany...

Wydaje mi się, że niepotrzebnie kombinujesz.
Zobacz jak teraz wygląda setup. trigger wykona się tylko przy upgrade.

Coś jeszcze więcej potrzebujesz?

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...