joinpasswd (Re: SPECS: setup.spec (HEAD))

Wto, 16 Wrz 2003, 21:54:25 CEST

=?ISO-8859-2?Q?Pawe=B3_Go=B3aszewski?= wrote:

> Wydaje mi się, że niepotrzebnie kombinujesz.
> Zobacz jak teraz wygląda setup. trigger wykona się tylko przy upgrade.
>
> Coś jeszcze więcej potrzebujesz?

Mozliwe, ze przekombinowalem.

Ale jeszcze jedna mysl:
Jak rozumiem jest to programik potrzebny tylko przy upgrejdzie ra-> ac
i nigdy poza tym nie powinien byc potrzebny. Czy w zwiazku z tym nie
powinien on sie stac czescia instalatora i/lub wyleciec do osobnego pakietu?
Zamiast zajmowac miejsce (nawet niewielkie) w systemowym setup ?

  phone (48)(58) 347 14 61