kbd - sugestia...

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Śro, 17 Wrz 2003, 21:10:23 CEST

On Wed, 17 Sep 2003, [iso-8859-2] Marcin Król wrote:
> Dodane kilka exportow, ktore musza byc wykonane przed uruchomieniem
> shella dla usera i ktorych zawartosc zalezy od TERM.

hhmmm... czemu akurat w tym miejscu?

Albo zrób sobie własny plik albo zmień /etc/profile.

BTW - IMHO /etc/profile *nie* powinno mieć %config(noreplace) ustawione.
To powinna być stała rzecz dostarczana przez setup i z niego powinno być
includowane /etc/profile.settings (albo coś podobnego), które byłoby
miejscem na konfigurację użytkownika.

Teraz po zmianach w setup musiałem ręcznie kopiować ostatnie zmiany z
rpmnew. Mało wygodne...

Poza tym - zmienne użytkownika mogłyby być exportowane z pliku
/etc/variables:
NNTP_SERVER="cośtam"
HOME_ETC="dupa"

Koments?