kbd - sugestia...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 17 Wrz 2003, 21:18:43 CEST

On Wed, Sep 17, 2003 at 21:10:23 +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> BTW - IMHO /etc/profile *nie* powinno mieć %config(noreplace) ustawione.

Powinno.

> To powinna być stała rzecz dostarczana przez setup i z niego powinno być
> includowane /etc/profile.settings (albo coś podobnego), które byłoby
> miejscem na konfigurację użytkownika.

Ah, a jak możnaby wtedy z /etc/profile coś _usunąć_? Na przykład wołanie
wszystkich /etc/profile.d/*?

> Teraz po zmianach w setup musiałem ręcznie kopiować ostatnie zmiany z
> rpmnew. Mało wygodne...

Dorób includowanie i nic nie zmieniaj w swoim /etc/profile, nie będziesz
musiał kopiować. I nie ruszaj noreplace, żebym ja nie musiał kopiować.

> Poza tym - zmienne użytkownika mogłyby być exportowane z pliku
> /etc/variables:
> NNTP_SERVER="cośtam"
> HOME_ETC="dupa"
>
> Koments?

Nie mnóż bytów, od zmiennych jest profile. Już wystarczy, że rc-scripts
są wolne jak cholera.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>                                     USA sux
http://www.pld-linux.org/Members/gotar/     http://vfmg.sourceforge.net/