joinpasswd (Re: SPECS: setup.spec (HEAD))

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Wto, 16 Wrz 2003, 23:58:56 CEST

On Tue, Sep 16, 2003 at 09:54:25PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Mozliwe, ze przekombinowalem.
>
> Ale jeszcze jedna mysl:
> Jak rozumiem jest to programik potrzebny tylko przy upgrejdzie ra-> ac
> i nigdy poza tym nie powinien byc potrzebny.

Źle rozumiesz. W nestowym setup userzy będą dochodzić stopniowo.
Podobnie w Ac w trakcie rozwoju jeśli tylko potrwa chwilę dłużej.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: When in doubt, use brute force. -- Ken Thompson : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h