pldAP

Pawel Boguszewski pawelb w rypka.eu.org
Czw, 18 Wrz 2003, 13:02:09 CEST

Dnia czwartek 18 wrzesień 2003 08:14, pbern w pbern.biz napisał:

> Brakuje i686 ;)))
> swoja droga na jakich kartach stawiales AP?

Narazie skupilem sie na i586, chce dopracowac pod wzgledem stabilnosci i
obslugi (pozatym wszystkie ap stawaimy na p 200MMX). A z tego co widze nie na
wszystkich kernelach wirelesy dzialaja stablinie w trybie ap (moze wina
sprzetu?).

Za strone sprzetowa w sumie ja nie odpowiadam ale uzywamy kart ASMAX Wireless
PCMCIA EXT - prawdopodobnie te karty sa robione na chipsecie SENAO i maja moc
200mW. Testy pokazaly ze na dobrych antenach klient mógł być oddalony od ap
nawet 10km.

--
Pozdrowienia
Pawel Boguszewski