pldAP

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Czw, 18 Wrz 2003, 15:30:14 CEST

On Thu, 18 Sep 2003, Pawel Boguszewski wrote:
> Ostatnio zostałem zmuszony do zainstalowania PLD na 128MB karcie flashowej.
> Jako że potrzebne były 2 instalacje - acesspoint i router skróciłem sobie
> prace zrzucajac image z jednego dysku na drugi (wiekszość pakietów pokrywała
> sie). Oczywiście zrobiłem sobie także kopie zapasową. I wtedy przyszedl mi do
> głowy iście szatański pomysl :) dlaczego niemiałbym zrobic minidystrybucji
> opartej na PLD i przeznaczonej dla accesspointów i routerków

Moja propozycja jest taka, żebyś zajął się tym wewnątrz PLD, a nie obok.
Jakie są konieczne poprawki i dlaczego nie chcesz je tutaj włączyć?
Pamiętam, żę kiedyś agaran spreparował minisys, który miał chyba 20MB i
był w pełni działającym systemem.

> analogicza lecz chyba już nie rozwijana minidystrybucja oparta na
> debianie istnieje (debianAP).  Jednakże debianAP ma taką wade iż zajmuje
> 300MB.

hhmmm - standardowe PLD jest mniejsze :))
Szczególnie jak się zrobi exclude_docs czy install_langs

> Wiem że dla wiekszości z osób udzielejących sie na tej liście stawianie
> routera na gotowej instalce i to jeszcze ograniczonej do 128MB jest
> śmieszne,

Nie - to nie jest śmieszne.
To jest potrzebne w wielu zastosowaniach. Kiedyś potrzebowałem taką rzecz
to poratowałem sie rescuecd.

IMHO należy to po prostu zrobić i wydaje mi się, że jesteś odpowiednią
osobą do tego. Wsparcie w instalatorze by się przydało, żeby można było
zainstalować na flashu to co potrzeba, a nie tylko to co na obrazie jest
dostarczone.

> Czekam na uwagi dot. pomysłu.

Bardzo dobry pomysł. Mi się wybitnie podoba.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...