cyrus-imap

Czw, 18 Wrz 2003, 15:17:23 CEST

=?iso-8859-2?Q?Micha=B3_Cie=B6licki?= wrote:

> Tam jest jeszcze jedna sprawa z cyrusem, ale już zrobiłem poprawkę w
> setup.spec. Chodzi o to, że w /etc/services jest 2000/tcp opisane jako
> callbook, a timsieved chce, żeby tam było sieve a nie callbook. Done.

:  tcp-id-port    1999/udp                # cisco identification port
: -callbook       2000/tcp
: +sieve          2000/tcp
:  callbook       2000/udp

A skad wiesz, ze nazwa "callbook" nie jest nikomu potrzebna i nie bedzie
ping-ponga? Moze wystarczy dodac alias:

callbook       2000/tcp         sieve

albo odwrotnie ?
I na pewno powinien sie tam znalezc komentarz odnosnie przyczyn tej zmiany.

Pamietam. ze bylo juz jakies mieszanie z nazwa "sieve" tylko nie pamietam w
ktora strone.

  phone (48)(58) 347 14 61