cyrus-imap

Michał Cieślicki yoshi w aip.pl
Czw, 18 Wrz 2003, 15:22:39 CEST

On czw, wrz 18, 2003 at 03:17:23 +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> A skad wiesz, ze nazwa "callbook" nie jest nikomu potrzebna i nie bedzie
> ping-ponga? Moze wystarczy dodac alias:
>
> callbook       2000/tcp         sieve
>
> albo odwrotnie ?

Nie wiem. Zobacze czy tak zadziała i w razie czego poprawię.
[...]
Sprawdziłem.

callbook 	2000/tcp	sieve

robi to co powinno. Poprawić?

> I na pewno powinien sie tam znalezc komentarz odnosnie przyczyn tej zmiany.

Komentarz umieściłem w commitlogu i patchu. Czy na przyszłość takie
komentarze powinny trafiać do pliku takiego jak właśnie services?

> Pamietam. ze bylo juz jakies mieszanie z nazwa "sieve" tylko nie pamietam w
> ktora strone.

Ja wiem, że bez tego mi nie chciał timsieved ruszyć... w innych
dystrybucjach (sprawdzałem jakiś czas temu) 2000 wskazywało na sieve.
Nie na callbook, ale nie daję za to głowy.

--
Yo mumma dresses you funny and you need mouse to delete files