cyrus-imap

Czw, 18 Wrz 2003, 15:30:49 CEST

=?iso-8859-2?Q?Micha=B3_Cie=B6licki?= wrote:

> Nie wiem. Zobacze czy tak zadziała i w razie czego poprawię.
> [...]
> Sprawdziłem.
>
> callbook 	2000/tcp	sieve
>
> robi to co powinno. Poprawić?

IMO poprawic. I dodac komentarz po '#' wyjasniajacy dla kogo to sieve.

> Komentarz umieściłem w commitlogu i patchu. Czy na przyszłość takie
> komentarze powinny trafiać do pliku takiego jak właśnie services?

Moje zdanie:
- skoro inne uslugi maja opis, to co szkodzi dodac tej, jak jest potrzeba i
  okazja ?
- changelogi bywaja obcinane a po commitlogach zle sie szuka. Zreszta jesli
  przejdziemy na SVN, to co nieco moze chyba sie "zawieruszyc" ?

> Ja wiem, że bez tego mi nie chciał timsieved ruszyć... w innych
> dystrybucjach (sprawdzałem jakiś czas temu) 2000 wskazywało na sieve.
> Nie na callbook, ale nie daję za to głowy.

Wiec byc moze wprowadzasz te zmiane po raz drugi (bo ktos przy okazji
upgrejdu bazy "cofnal")

  phone (48)(58) 347 14 61