pldAP

Pawel Boguszewski pawelb w rypka.eu.org
Czw, 18 Wrz 2003, 18:52:31 CEST

Dnia czwartek 18 wrzesień 2003 15:30, Paweł Gołaszewski napisał:
> On Thu, 18 Sep 2003, Pawel Boguszewski wrote:
>
> Moja propozycja jest taka, żebyś zajął się tym wewnątrz PLD, a nie obok.
> Jakie są konieczne poprawki i dlaczego nie chcesz je tutaj włączyć?
> Pamiętam, żę kiedyś agaran spreparował minisys, który miał chyba 20MB i
> był w pełni działającym systemem.

nie twierdze że sie nie da zmniejszyć, właśnie pisząc na ta liste oczekiwałem
rad i opinni (co można wyrzucić a co jest potrzebne i czego nie ma).
Pozatym nie bardzo wiem jakby to włączanie do pld obsługi AP miało wyglądać.
Prawie wszystko jest, a czego nie ma to i tak można zbudować z cvs'u.

Zadaniem mojej minidystrybucji jest minimalizacja pracy włożonej w postawienie
routera/access pointa, cos takiego co przezuca sie na dysk i dziala i zawiera
wszystkie potrzebne narzędzia. Jeżeli developerzy pld wezmą moja
minidystrybucję pod skrzydła bociana pld :) i bedą mówic , "nie masz czasu a
potrzebujesz dzialającego ap instaluj pldAP" to bede baardzo wdzięczny.
Jeżeli jednak dojdą do wniosku że wszystko jest w pld i nie ma sensu sie
rozdrabniać to pozostanie problem nazwy(pldAP), którą moge zmienic.

Jedynie co możnabyloby zrobic do dodać w instalatorze obsługe urządzeń wifi -
jak ktoś ma internet radiowy i chce robić instalke z sieci (a jest duzo
takich osób szczególnie w małych miastach). Tylko że nie chcę zrzucać tego
problemu na innych developerow, a sam nie wiem czy sobie poradze z tym.
Spróbuje pogrzebać w żródłach instalatora i dam znać czy wezme sie za to czy
tylko bede mogł służyc radą osobie chętnej zaimplementować tą funkcje.

--
Pozdrowienia
Pawel Boguszewski