gnome-common

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk qrczak w knm.org.pl
Czw, 18 Wrz 2003, 22:05:10 CEST

Parę pakietów miało BuildRequires: gnome-common >= 2.3.0.

Ponieważ w dystrybucji gnome-2.4 nie ma gnome-common i te pakiety zbudowały
mi się bez gnome-common, zacząłem usuwać te BuildRequires w miarę
budowania u siebie Gnoma.

Jednak gnome-applets wykonuje w specu skrypt gnome-doc-common dostarczany
przez pakiet gnome-common, czyli co najmniej niektóre pakiety go
potrzebują. Zasiało to wątpliwość w mojej głowie, czy przypadkiem te
pakiety nie zbudowały się na przykład dlatego, że stare gnome-libs-devel,
które mam z boku, dostarcza niektórych plików o takich nazwach co
gnome-common (w innych katalogach).

Jeśli ktoś wie, o co w tym chodzi i czy te pakiety jednak potrzebowały
gnome-common czy nie, to proszę o oświecenie, ew. cofnięcie tych zmian
albo mogę ja je cofnąć, jeśli usłyszę, że BuildRequires były potrzebne.
Chodzi o pakiety gnome-vfs2, libgnomecanvas, gnome-panel i gnome-session.

--
   __("<         Marcin Kowalczyk
   \__/       qrczak w knm.org.pl