gnome-common

havner lpawelcz w elka.pw.edu.pl
Czw, 18 Wrz 2003, 22:16:13 CEST

On Thu, 18 Sep 2003, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> Parę pakietów miało BuildRequires: gnome-common >= 2.3.0.
>
> Jeśli ktoś wie, o co w tym chodzi i czy te pakiety jednak potrzebowały
> gnome-common czy nie, to proszę o oświecenie, ew. cofnięcie tych zmian
> albo mogę ja je cofnąć, jeśli usłyszę, że BuildRequires były potrzebne.
> Chodzi o pakiety gnome-vfs2, libgnomecanvas, gnome-panel i gnome-session.

jak juz Ci napisalem na IRC przegrepowanie gnome-applets po
gnome-doc-common nic nie pokazalo, wiec raczej nie wymaga, ale w takim
razie nie rozumiem tego. Jedynym podejrzanym jest rzeczywiscie ac/am.

---
Regards       Havner
GG: 2846839                                       havner(at)pld-linux.org
          "We live as we dream, alone"   - Joseph Conrad