pldAP

Pawel Boguszewski pawelb w rypka.eu.org
Pią, 19 Wrz 2003, 03:04:23 CEST

Dnia czwartek 18 wrzesień 2003 19:06, Paweł Gołaszewski napisał:

> Więc przedstaw dokładniej co chcesz :)
> Co tam ma być...

Juz wrzucam na serwerek pliki pldAP.readme i packages.list. Tam znajdują się
moje założenia i lista zainstalowanych pakietów.

Adres serverka:
ftp.rypka.eu.org/pub/People/pawel/PLD/pldAP/i586/

Troche przemyślałem sposób instalacji pldAP i doszedłem do wniosku, że image
przerzucany na dysk zostanie. Ma to wadę iż partycja hda1 _musi_ miec 97MB.
Nie wiem jak można powiększyć utworzoną juz partycję i nie mam pomysłu na
jakąś inną sensowną i szybką instalacje.  Można oczywiście zrobic jakis
pseudo-instalator tworzący partycje i instalujacy wybrane pakiety, ale czym
wtedy różniłby się  pldAP od pld? A może ma ktoś jakiś inny pomysł na
instalacje. Z drugiej strony ograniczenie do 97MB nie jest aż takie uciążliwe
bo z założenia pldAP nie ma być dystrybucja na ktorej stoi serwer mailowy/
httpd / bd /...  tylko przeznaczony jest ma routery i/lub accesspointy.

--
Pozdrowienia
Pawel Boguszewski