prawa na /var/mail

Pią, 19 Wrz 2003, 13:40:06 CEST

On Friday 19 of September 2003 13:12, Paweł Gołaszewski wrote:

> AFAIR to jest kilka sposobów lockowania.
Więc słucham... jak zrobić dla klasycznego lockowania via mailbox.lock?

> Tylko, że jeżeli user będzie miał /bin/noshell to moje decydowanie jest
> jak najbardziej na miejscu. Nie wiem czemu zakładasz, że user musi mieć
> shella.
Nie wiem czemu zakładasz, że user nie ma shella. Zresztą shella mieć nie musi.

W każdym razie nic tym emailem nie wniosłeś - nadal nie wiadomo jaka jest the
right way.
--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux