prawa na /var/mail

Pią, 19 Wrz 2003, 13:56:15 CEST

Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Więc słucham... jak zrobić dla klasycznego lockowania via mailbox.lock?

Nie uzywac go?

BTW: _wszystkie_ nasze programy powinny uzywac _tego samego_ sposobu
     lockowania. Niezaleznie od tego, jaki zostanie wybrany.
     Uzywanie roznych to proszenie sie o klopoty. Zreszta juz na nie
     natrafilem...

> Nie wiem czemu zakładasz, że user nie ma shella. Zresztą shella mieć nie musi.

Nie zaklada. Zaklada, ze zagadnienie nie dotyczy userow shellowych.

> W każdym razie nic tym emailem nie wniosłeś - nadal nie wiadomo jaka jest the
> right way.

A to inna sprawa.

  phone (48)(58) 347 14 61