pldAP

wrobell wrobell w ite.pl
Pią, 19 Wrz 2003, 14:03:32 CEST

On Fri, Sep 19, 2003 at 01:44:06PM +0200, Pawel Boguszewski wrote:

> Karty flashowe są wspierane - bo są widziane i podłączane jako dysk
> (przynajmniej takie o których ja słyszałem) , wiec z nimi kłopotu nie ma, no
> chyba że ktoś chce instalować system na karcie podpiętej na usb.

> Hmm ale w tym punkcie chyba sie nie zrozumieliśmy, bo moją intencją było
> zrobienie minidystrybucji, która bedzie gotowa do działania jako
> router/firewall w ciągu ~20minut, zaś to o czym mówisz (piszesz) dotyczy
> instalatora pld, też chciałbym zeby miał obsługe wifi i jakiś innych
> egzotycznych urządzeń.  Zaraz zapisze się na grupe pld-installer i tam
> [...]

Tylko instalator pld ma jeszcze jedną zaletę, o której zapomniałem napisać.

Można zapisać konfigurację instalacji na dysku/dyskietce. Więc, jeśli
instalator pld będzie miał już odpowiednią funkcjonalność, pldap mogłoby
polegać na dystrybuowaniu odpowiedniego pliku konfiguracyjnego dla
instalatora pld oraz odpowiednio skrojonego kernela.

Reszta może swobodnie bazować na tym co jest na oficjalnych ftp-ach pld,
co nie ogranicza nikogo do wybranej przez Ciebie architektury ani
zestawu pakietów.

[...]

    wrobell <wrobell w ite.pl>